عکس ها ی محرمی
طراحی تم تولد در فتو نی نی عکس آتلیه ای
طراحی عکس های دیجیتالی و خونگی شما و تبدیل به یه آلبوم زیبای دیجیتالی . طراحی تقویم و همچنین تم های زیبای تولد
 

 

1************

 

2******

 

 

3*********

 

4*********

 

5*****

 

6********

 

 

7******

 

 

8*********

 

9*******

 

 

 

 


نظرات شما عزیزان:

ثمین
ساعت12:45---29 اسفند 1391
سال نو پیشاپیش مبارک!
عیدی من به شما عزیزان: معرفی سایت تازه تاسیس ثمین بانو هست که امیدوارم با حمایت شما دوستان مثل دنیای نفیس اونجا هم پررونق بشه!
www.saminbanoo.ir
البته من دنیای نفیس رو خیییییییییییییییییلی دوست دارم و دلم نمیاد از اینجا برم!! برای همین تمام مطالب رو اینجا هم میزارم! ولی خوشحال میشم به مجله اینترنتی ثمین بانو هم سر بزنید و اونو لینک کنید! یعنی بجای دنیای نفیس لطف کنید و مجله اینترنتی ثمین بانو رو لینک کنید! یه دنیا ممنون میشم!

اگه هم مشکلی داره حتما بفرمایید تا برطرف کنم چون زیاد وارد نیستم حتما مشکلاتی داره! از اینکه راهنماییم میکنید ممنونم!
اونجا دسته بندی موضوعاتم باز هم برپایه کودک میچرخه ولی کمی فراتر!
یعنی حتی تزیین جهیزیه و... هم میتونید اونجا پیدا کنید + منوی کامل تری از آشپزی و کلی ایده های نو!
یه کار ویژه هم اونجا انجام دادیم که سوپرایزتون میکنه!!! فروشگاه اینترنتی که راه انداختیم! امیدوارم که براتون مفید باشه!

در مجله اینترنتی ثمین بانو منتظرتونم!

سپاسگزارم!
پیشاپیش سال نو مبارک


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





 شنبه 25 آذر 1391برچسب:محرم,کودک,عکس محرمی,کودک و محرم,حسین ومحرم, | 14:14  | کیمیا |